~bObO~: Kau & Aku

Thursday, February 18, 2010

Kau & Aku








Anak buah gua yang pompuan ade 4 orang total..paling besar form 1...paling cinonit 3setengah taun.. gua pon xtau macam mane uma mak gua a.k.a nenek kepada anak buah gua bole jadi sunyi sepi kalau bukak cite kau & aku...gua xnak tanya yang tua..gua tanya yang paling junior 3 setengah taun..

..........
....

"jiha suka akim..akim ensem..."

adeh!!! 3 setengah taun da pandai ckp hensem2 ni..gua xtau dia telek bahagian mane ensem nye akim tu.. gua bukan nak kutuk..kalau ikot idong, gua rasa lobang idong gua lagi kecik.. siap hafal lagu Bengang..dia xtau gua ade cipta lagu Bengong, dulu cakap kat gua minat mawi skrg minat akim plak..dulu mawi ensem...sekarang akim ensem..bile gua tanya balik soalan soh pilih bebtul sape ensem pendirian anak buah gua da berkecamuk..da x tetap..biasa la budak2..
:
.......
"Hagemaru ensem!"


nota kuku kaki cekam : gua skali skala layan gak kau & aku.. sebab??? MiLa ..hehe

5 org tertinggal tapak kaki:

aleen adela akoo ^_* said...

halamak aih anak buah ko..
payah neh klo besor2 sok.
arini boyfren len,mggu dpn da tukau plak.ianye bergantung mengikot tahap ke'hemsem'an semasa.ahak!

Nazz@Purple said...

Oit..akim ensem la..

fiD said...

adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

tq, coz buat aku ketawe petang2 nie, he..

ayat x le bla."berkecimuk",uhuh

flygurl said...

dulu ada gak nk try tgk citer kau & aku..
tp dh berhenti dah..
malas nk tengok..
(x de astro...)

bobo said...

aleen - huhu...xpe,nanti gua ajar dia ilmu mengesan keenseman

akim - ensem ek?bole la..

fiD - gua pon kadang2 bekecamuk gak tengok mila..

flygurl - gua tgk pon terpaksa..huhu..

Related Posts with Thumbnails