~bObO~: Bobo join Wonderpets!

Tuesday, March 30, 2010

Bobo join Wonderpets!

ape yang penting?? keje sama..
ape yang penting??!! keje sama..
ape yang penting keje sammmmaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

macam biasa..gua da start pening nak hapdated entry.. takde idea.. kosong ..buntu..biol..
ye la.. mane tak pantang tengok mesti nak! pantang tercuit mesti nak! ape yang penting??!!keje sama... bila da dok jauh 3 hari da mula rasa rindu.. rindu x sama macam gua cinta2 kingkong dulu..

Sekarang ni hidup gua da masuk cepter lain.. cepter lelaki yang sudah ade tanggungjawab.. tanggungjawab seorang lelaki untuk memberi nafkah pada seorang wanita yang sudah menjadi milik setiap lelaki selepas tok kadi memberi pertanyaan dan setiap lelaki harus ade jawapan untuk pertanyaan yang mane semua lelaki akan menghafal skrip setiap kali nak tido, 2bulan awal..macam gua! tanggungjawab yang x akan dapat di pikul mane2 lelaki jika tidak berada dalam landasan yang betul.. kadang2 gua terpikir terlalu singkat masa perjalanan hidup.. average umur manusia kalau panjang umo sekitar 80 taun je.. skrg ni gua pon da 30 taun.. gua ade hanya bape taun je untuk gua spend masa dengan orang2 yang gua sayang.. tu belum kira jam lagi.. waktu berkeja, waktu dengan kawan2, waktu tido, waktu fesbuk, waktu hapdated blog..kalau kira secara kasar gua ade lagi 20 taun je nak spend ngan orang2 yang gua sayang, tu pon kalau umo panjang.. sangat singkat!! dalam kepala gua sekarang ni gua x nak sia2 kan masa yang tinggal.. gua akan buat yang terbaik!!

Sebenar nye gua nak wat tajuk entry lain tadi..ni da lain plak tajuk nye..xpe la gua campur aduk je la..gua sekarang minat PHOTOGRAPHY.. dari dulu gua minat gila babi .. suke tengok gambar2 yang otai2 camera DLSR snap gambar... dan mulai tarikh ni .. gua akan upload setiap gamba yang gua perasan cantik, cun, awek tersengaja seksi, eksiden terlampau, bangunan runtuh, tikus mati, cik senah sidai kain.. semua gua akan upload!! ni gua upload pic yang gua snap n da gua edit.. menuntut dengan cikgu Jiraya Sama..klik je nama dia fesbuk akan muncul..kenali cikgu gua..hehehe toche2!







nota kuku kaki cekam : wonderpet macam x best je.. kalau Wondergirl.. WOoOOWwwWW!

8 org tertinggal tapak kaki:

Aleen Aiden said...

mral op de story citer tadi,ko da kawen?
halamak!!!!aku frust.
















bye.

Aleen Aiden said...

dramatik x drama aku?wi3

bobo said...

wakakakak! 1st tu.. kena bg hadiah ni..wakakakak.. siap bye tu..bole jadi pelakon tambahan je..hohoho

myQza said...

selamat penganti baru?

erk? baru ke?

semoga bahagia?

InsyaAllah, apa yang di harapkan akan dapat di laksanakan

Nazz@Purple said...

aik dah pengantin ke? ke bakal pengantin?..konpius la ko cite bobo..

Dlm meeting pon AGM leh wat lawak wonder pet tu...."apa yg penting,kerjasama...." huhuhu

Aleen Aiden said...

hak2.hancess la ko bobo...cni jap aku nak pijak kaki!huuuu
uik2,sile hambek award kat blog aku 2 ye.aku xkire,hamek award 2,patu wat n3 pasal aku.wakaka!gler glemer ghopenye aku neh! :P

Ibu Ammar said...

DSLR itu idaman aku gak...hoho


masa single cam aku ni, mmg bebas, tak rasa ada tggjwb. huhu

zulaikha said...

nice pic!! =)

Related Posts with Thumbnails