~bObO~: Sang Kancil..

Sunday, March 28, 2010

Sang Kancil..

Da lama gua x menghapdate blog ni..da berabuk.. tadi gua da kemas2.. gua da sapu sume sampah sarap.. yang mane gua rasa da jadi besi buruk gua kumpul bole jual kat mat mat yang dok bisnes besi2 ni ..

Kalau dulu cikgu gua selalu cite pasal Sang Kancil.. yang cerdik mesti Sang Kancil.. yang bijaksana mesti Sang Kancil.. yang comel mesti Sang Kancil.. yang menang berlumba lari mesti Sang Kancil walaupon cite tu pasal Kura-Kura dengan Arnab.. tapi kalau Sang Kancil race ngan arnab kompom cikgu gua cakap Sang Kancil yang menang.. kite x yah pikir pasal logik la.. kita pikir memang cite orang dulu2 macam tu.. mesti kancil menang..

Gua bukan nak cite pasal Sang Kancil walaupon tajuk entry gua Sang Kancil.. gua nak syer 1 gamba gua snap masa gua pegi Ipoh baru ni.. dapat lagi 1 Sang .. Sang yang sangat murah, Sang yang di jual RM10 je.. Kalau kat The Pavillion atau Midvalley lu orang rasa dapat harga Sang macam tu? kurang2 after discount 5% RM500...








nota kuku kaki cekam : bandar Ipoh bole tahan gak hepening.. pape pon double thumbs up untuk Ipoh!

6 org tertinggal tapak kaki:

!!!~ZuE SmiLeYx5~!!! said...

HaHaha..apa La Ko..InGaT betul2 Nak ciTa saL Kancil....

sha said...

ahahahaha~~ they dunno how 2 spell it rite?funny lol ;p sanglasses ahaha!

Nazz@Purple said...

peniaga tu orang tengganu kot..

aleen adela akoo ^_* said...

hak2.sanglas celah manenye pacik!!
weewit!ko nyorok dari aku yg somel ni kah?mehla dekat.....aku windu....agaga~~ :P

bobo said...

zue - bosan gak asek cite sang kancil je..

sha - huhu.. yg pelik 1 g kertas dia eja btul sis..konpius konpius konpius

Nazz - rs nye mcm dari seberang..huhu

aleen adela akoo - ni nape gatai sgt ni?huhuhu

sI tEDI said...

oOoOoo.. sang glass

Related Posts with Thumbnails