~bObO~: Kecik-kecik da lawan cakap gua!! Jangan sampai gua tendang pakai kasut bola!!

Sunday, March 7, 2010

Kecik-kecik da lawan cakap gua!! Jangan sampai gua tendang pakai kasut bola!!

title giler gempak nak mampos ..giler ape gua nak tendang anak buah gua!! gua x gile lagi nak dera2 kanak2 bawah umur! ni anak kakak gua.. baru 3 bulan lebih.. hensem! hehe..gua geram gile nak picit2 je rasa.. bile gua tengok balik video ni rasa x sabar je nak jadi ayah.. ke dah tiba nye masa gua menjadi suami dan seterus nye gua menjadi ayah kalau ade rezeki gua.. sape xnak?!! rugi ooOOo sape xnak!



nama : Muhammad Shahrul Nizam Bin Mohd Najid
umur : 3 bulan
no my kid : tak siap lagi..
idola : pakcik bobo
makanan kegemaran : masakan nenek & ibu ( biasa nasik lenyek )
minuman kegemaran : susu tin .. ibu susu da abis..
hobi : tido, main sorang2, tengok astro ceria..
perkara paling di takuti : mandi
cita - cita : doktor, tak pon power ranger merah .

.............................................
................................



nota kuku kaki cekam : along.. jangan marah ek? aku gurau2 xde idea nak updated blog.. letak je video anak ko.. hehe..

15 org tertinggal tapak kaki:

Nadhirah said...

comelnye~~
rase nak picit2.ngEe~~

Aini said...

adoi cute nye power rangers merah.. =)

Aleen Aiden said...

aku tgk tajuk jek tros aku terkam blog.dlm atiku terdetik "eh knape pula yunk aku neh,bercita2 meneruskan kerjaya dlm penjara ke?"hu3

dak tecik!!!sini meh kat power ranger pink pinky.ahak! :P

sha said...

haha! lol ;p aniwei he' soo cute~~ perhaps mayb its time 4 u 2 get married n hv ur own football team! huhu ;p

bobo said...

nadhirah - nak picit sape ni?pakcik ke anak buah pakcik?wakkaakak!

Aini - nizam kimsalam sayang..hehe

aleen adela akoo - wakakakak! yunk ek???! power ranger merah datang mengigit! jaga kamoo!

sha - hehe.. xnak la smpi 11 beb!tp kalau da rezeki gua x tolak! aminn! tetiba gua terpikir..abis la bakal bini gua..

Ervina Razali said...

comel2..
nk baby gak ley x??

bobo said...

Ervina - nak baby?kawen r! hehe

kacang said...

comel.comel.comel!!.

bobo said...

kacang - gua ke comel?wakakak

Nazz@Purple said...

Comel..

nurul cakapcakap said...

chomel nya baby tu. haha tp adakah betul idolanya pakcik bobo?

Nova Leeza said...

pakcik bobo n baby sangat serupa muka

bobo said...

nazz@purple - hehe..baby say thank you!

nurul cakapcakap - sebelum ni Angkasawan negara Dr. Faez.. tp masuk 3 bulan tukar ke pakcik bobo.. sebab pakcik bobo selalu buatkan susu.. wakakaka

Leeza rule - ek?serupe ek? kire gua comel mcm baby face r..hehe timekasih cikgu!

aRien de GreaT said...

alaaaaalalala...comelnyer budak itu :)

bobo said...

hehe.. time kasih mak arien..

Related Posts with Thumbnails