~bObO~: Surat Pengesahan Jabatan Haiwan

Thursday, January 7, 2010

Surat Pengesahan Jabatan Haiwan





Ni haiwan ternakan terbaru mak awek gua.. Amster.. Gua suka gak menatang ni sbb beliau cute... Baru ni gua ade cite pasal ciko.. Dengan kepondanan beliau.. Awek gua try amek ciko letak kt amster ni.. Kelam kabut ciko lari.. Tp amster ni relek je wat donno..mcm nating hepen..Jadi termaktub la bahawa ciko adalah seekor kucing yg lemah lembut peribadi nye..

Nota kuku kaki cekam : gua suka tgk tom and jerry sebelum gua sunat lagi..

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 org tertinggal tapak kaki:

Nadiene said...

nanti ko kawen kena jage la hamster tue? huuu

myQza said...

i ske jerry..
tapi skang ske tom!

sbb bela kucing
x bela tikus

ha ha ha

Azie said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails