~bObO~: Drift RC Nitro Car hobi gua baru! kehkehkeh!

Tuesday, December 29, 2009

Drift RC Nitro Car hobi gua baru! kehkehkeh!


gua mmg da lama gian nk drift.. d sebabkan gua x mampu nk beli AE86 gua beli je RC car.. x byk modal.. janji gua bole drift.. gua ingat lagi gua start drift ms umo gua 18taun.. ms tu father gua kasik gua keta yg da nk tamat riwayat.. nama keta gua dulu LANGLEY.. Nissan Langley..1000cc.. gear ade 4 je.. mmg rare.. lu org carik skrg mane ade keta gear 4? keta tu la gua buat g tuisyen, gua g dating, gua g mem'punk kan diri.. pendek kata gua jadi hero la pakai keta tu.. penah gua drift pakai keta Langley ni.. time tu ujan.. gua brek emergency.. berpusing 2 kali beb.. kire mcm gua buat donut la.. tp donut x jd.. jadi kueh seri muka.. kelepek! gua langgar bas intrakota.. sipi je... mcm kena x kena je.. nasib gua baik pakcik drebar bas tu wat donno je.. gua pon blah.. so dr situ la gua start blaja drift.. keta tu pon da msuk kedai besi buruk ravi.. skrg yg ade keta kancil gua.. tu pon gua buat drift gak.. di sebab kan kos utk upgrade kancil gua utk jadi keta drift mencecah hampir puluhan juta .. gua lupa kan je baik gua layan RC je.. rocck!!!


BMW 3 series..

kos nk main keta ni mmg giler gak sebenar nye..tp ok la kos nye pada gua giler main pompuan! :p


kat sini gua nk kasik tau kos nitro keta ni 1 liter = rm30 .. so modal besor la skit.. 1 liter bole la pusing2 satu malaysia 30 kali.. adehh... lu pikir la beramai2!jgn pikir sendiri2..




nota kuku kaki cenkam gua : kalau ade jual awek RC kan besh!wakakakakakka!!ari2 gua pusin stereng!

2 org tertinggal tapak kaki:

apekkjahat said...

hobi gua baru..or hobi baru gua...sila tandakan ayat mane yg betul...hehehehehe

encHIx laNDax said...

wah!macam style jerk...nissan langley??hahha!style abis!

Related Posts with Thumbnails