~bObO~: Avatar movie 11/10 Stars!!!

Sunday, December 20, 2009

Avatar movie 11/10 Stars!!!

gua baru tgk cite ni ptg td.. tu pon dapat seat sebab beli awal.. mmg full booked cite ni.. pada gua cite mmg antara terbaik filem James Cameron.. dulu terminator, Titanic... kalau ikot awek gua bg tau dia da ade skrip ni 17tahun dulu...tp time tu xde lagi teknologi CGI n 3D ni..so dia simpan karya die.. ade part2 citer ni memaksa gua mengeluarkan air mata teruna gua.. ade skit terharu la.. last skali gua tgk Sam Worthington belakon cite Terminator Salvation.. tp cite Avatar mmg gua bg 11 bintang daripada 10 bintang.. rugi kalau lu org x tgk kt pawagam.. ayat yg gua x ble lupa smpi gua terbawak smpi mimpi " you not be here.. go bacckk!!" huhu siap sleng gua bole hafal.. yg gua dengar cite habis utk siap mkn pitih 800juta .. ringgit malaysia kot.. kire rm11.00 gua berbaloi la tgk cite ni 2jam 45minit... jgn lupa bwk nasik lemak, teh ais, roti, kacang2, tisu, kalu lu org ade OSIM punch back tu bawak la..tak la lu org sakit pinggang sgt nk dok 3jam, lu org trus pki pampers, pinjam la anak buah lu org ke?xyah g tandas kalau rs nk terkencing..rugi ooooOOooo.. layan k cite ni.. bestt ooOOoooooOOOoooOOoo!!

0 org tertinggal tapak kaki:

Related Posts with Thumbnails