~bObO~: Rasukan Bola..

Tuesday, August 3, 2010

Rasukan Bola..




da lama rasa gua tak tengok bola.. bermain dengan bola ape ntah lagik.. berat dah bontot gua nak kejar bola.. biar orang uma gua je kejar bola gua.. gua jadi gol keeper je..

kalau dulu pantang kalau team Selangor main .. kompom gua akan tengok! penah gua ponteng tuisyen.. buat2 sakit perot, gerenti mak gua bagi green light tak yah g tuisyen.. tu pasal sekarang gua bengap.. tipu mak bapak..huhuhu..

bape kali gua turun stadium shah alam kalau game melibatkan Selangor.. kalau gua dah bersorak memang gua mengalahkan keling mabuk! skit2 ref salah... ref berat sebelah, ref cilaker.. berbakul gua maki ref .. pedulikkan la dia tak dengar.. yang penting gua puas!

kalau dulu pemain bola yang paling gua anti player Kedah .. Radhi Mat Din.. memang musuh Selangor time tu... yer la.. bila jumpe Kedah je memang payah nak menang.. gua anti ngan team Kedah!! kire buku bertemu ruas la.. player idola gua time tu Ismail Ibrahim.. waaaaaahhhhhh.. mmg macho abg ni.. kalah Rosyam Noor..

Tu kalau cerita peringkat negeri.. gua memang jadi penyokong fanatik.. sanggup bertumbuk dengan penyokong pihak lawan.. tapi bile peringkat kampung.. gua jadi player.. nak kata hebat tak la jugak.. setakat nak score dari tengah padang tu gua tutup mata je.. tu pon kalau xde keeper la...

kalau ikot posisi gua biasa main keeper ngan defence ... tu pon kalau tak cukup orang la.. kalau cukup orang gua main posisi kaki bangku simpanan .. kalau masuk pon lagi seminit game nak abis.. yang lagi sedihnye bile gua di beri masuk dalam masa masa kecederaan.. demm!! nampak geng2 gua tak percaya ngan kebolehan gua! semangat kampung gua kuat!

Seingat gua budak2 kampung gua kalau main bola ngan budak kampung sebelah mesti nak fight, mesti nak pogo, itu x puas ati.. ini x puas ati.. tak boleh terjentik bulu kaki sket.. mesti gaduh.. gaduh mengalahkan budak kecik.. memang out of control.. hmmmm.... gua taknak cite lelebih.. da la gua kena pulau.. wakakakakakkakaka!

cukup la cite pasal sejarah pembolaan gua, semangat gua terhadap bola, kelebihan gua berbola, minat gua terhadap bebola ikan pasar malam.... gua nak cite pasal baru ni gua tengok bola.. agak terkejut la gua ...1st time dalam hidup gua .. dengan umor gua yang da nak masuk tahap berbini 2.. bile player sama team pogo sesama sendiri.. aduhhhhhh.. apa hal ni???

bile bola bergaduh ni gua rasa macam da biasa sangat.. team A gaduh ngan team B... player bergaduh, bertumbuk, sebab tak puas hati tackle keras nak mampos.. macam nak tercabut kepala lutut.. memang patut la bergaduh.. ni bile player team A gaduh ngan player team A.. ape kes???lu pinjam spender tak pulang ke? ke lu utang duit seposen sepuluh taun lepas tak bayar ke? gua bukan nak tunjuk gua hebat ke ape.. just nak share je.. sabar orang tu ade batas la kot.. mungkin da lama bengang.. skali meletup.. huhuhuhuhu.. buat pe nak gaduh sesama orang kite? kalau lu rasa lu kuat, lu hebat, lu sensasi, lu kapten Boleh?? ape kata lu beli tiket kapal terbang lu g Palestin .. bantu Umat2 kite.. paling tidak pon lu jadi pengebom berani mati .. Wallahualam..



nota kuku kaki cekam : malam ni Kedah lawan Selangor.. padan muka Selangor da kena 1-0.. wakakakaakak! sekarang ni gua da sokong Kedah.. orang uma gua paksa.. ;p ..last result gua tak tau.. bini gua nak tgk vampire diaries.. layankan je.. hehehehehe

3 org tertinggal tapak kaki:

velasrizal said...

pahang gak yg main mcm haram..

Model Baru Proton Waja Lancer 2010

Aleen Aiden said...

ah lu rilek je.aritu spain maen semifinal klo xslh,boboy wa si tores 2 lek je masok las minit.ape ade hal..keh3
boboy?ee geli!huu

bobo said...

velasizal - huhu..gua suke Azizul .. player yg paling pantas time tu..

Aleen - huhu..tu dia injured..gua mane penah injured dulu.. boboy ek?? lu buang buruk ke pe?wkakakakak!

Related Posts with Thumbnails