~bObO~: Nak ikot Appak ke Ammak??

Thursday, August 5, 2010

Nak ikot Appak ke Ammak??



Pasangan mane yang tak bahagia & gembira kalau di kurniakan cahaya mata? lagi pon ni pengalaman pertama gua.. Alhamdullilah... Segala pujian hanya pada Allah.. Orang uma gua sebenarnye sangat marah kalau gua excited.. ye la.. tunggu lekat betul2.. kurang-kurang 4bulan ke atas.. sape yang tak hepi kalau tengok perot bini kena scan ngan doktor tengok ade pergerakkan tangan, badan, dan degupan jantung.. Allahuakbar!.. gua tersentak tadi... sungguh terharu gua.. hari2 yang gua akan hadapi nanti da sangat lain.. gua dan bini gua hanya berdoa agar semuanye berjalan dengan lancar.. tak salah kalau gua mintak lu orang sume sama2 doa kan bini gua selamat menghadapi masa2 yang akan datang..



Masa gua pergi kali pertama ngan kedua scan nampak sarung je.. bile kali yang ketiga ni da nampak bentuk tangan, kepala.. aduhai.. ciptaan dan kurniaan Allah S.W.T.. bile gua ingat pesan orang2 tua.. semua tingkah laku, percakapan, pandangan.. kena jaga... tu gua punya cita2 sekarang.. biar orang buat gua.. jangan gua buat orang.. Gua tiap2 hari berdoa agar dikurniakan kesabaran yang sangat kuat.. Aminn..




nota kuku kaki cekam : InsyaAllah kalau ade rezeki.. gua tak bole kalau bab2 camni..terharu..

3 org tertinggal tapak kaki:

sha fia said...

wahhh!!! tahniah bro! alhamdulillah~~ akhirnya termakbul doa u n rakan2 ameen! happy 4 u hehe~

Aini said...

Tahniah bakal dady and mommy =)

ibu_BatRiSya @wardah said...

tahniah...moga semua selamat sampai lah lahir....amin..

Related Posts with Thumbnails