~bObO~: Steambot sedap kt Taman Kerang Kuantan..

Sunday, May 17, 2009

Steambot sedap kt Taman Kerang Kuantan..

minggu lepas 2 kali aku mkn steambot kt taman kerang kuantan pahang beb..sedap plak rasa pakcik n makcik ni wat steambot..hehe..tak tau le ape yg diorg letak sampai stim la aku mcm di buai2 ketika menaiki bot..hehe..saje nk tolong promote je kedai ni..tulun org² kita..x la mahal mane beb..3 cocok sehengget..kan berbaloi..alah membeli menang memakan..hehe..kalau geng² yg dtg dr luar kuantan tu singgah² le kt kedai mkn pakcik ni..dia niaga guna lori yg ble transform tu..klu x salah aku dia meniaga btuy² berdepan dgn Bank Islam cawangan kuantan..n waktu perniagaan.malam sahaja..untung² bila aku da promosi ni ble la makan free kan pakcik??hehe..caaaabbbooOOooooOOott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni gambar cap aku yg di ambil di atas meja pakcik itu..hehe..promosi cap..

ni la dia steambot nye..hehehe..rakus! mcm org kebulur mkn..hehehe..jempot²..

ini la lori beliau yg di maksud kan oleh aku..

nasik lemak pon ade..sedap gak..tgk geng aku ..huhu..lepas steambot mkn nasik lemak..pastu steambot blek..pastu nasik lemak blek..iskh2...Bismillah pon da 10 kali baca..tu pon kalau baca la..huhu..

ni dia gambar di mana Bank Islam berada..

last skali tinggal lidi je..huhu..lain sume da masuk kt dlm peyot ku yg boncit ini..hehehe..ape² pon klu korang² sume turun kuantan kena try ni..xsama dengan mane² tmpt..termasuk kt kl..hehe..lain dari yg lain..chaallloooOOOooo~~~!

1 org tertinggal tapak kaki:

aSh aBd Rahman said...

giler a.. kl secucuk singit

Related Posts with Thumbnails