~bObO~: Genting ooOOoo Genting ...

Wednesday, November 11, 2009

Genting ooOOoo Genting ...

huh!!! megeluh gua.. nk carik idea update blog bukan 1 perkara mudah..nk kena ade bahan gak nk buat gua gelak, menangis, duka, suka.. ape² pon gua just nk kasik tau yg gua turun genting baru² ni... mmg keje gile dlm sejarah hidup gua.. gua keje malam 5 hari balik je malam akhir gua trus g genting .. dengan x tido nye..huhuhu.. ni kali kedua gua g genting.. same je ... dari dulu sampai skrg.. xde perubahan.. cuba la tukar or tambah skit permainan² yang lebih adventure supaya bile org yg da penah datang tu ade rs kelainan.. kalau ikot da kaya da tokey Genting ni.. maksud gua bkn la tokey yg dulu...tokey yang baru ni la.. u need some renovation or some new thing for your theme park boss!! baru la gua bole label lu rockkk!!!!



kat sini gua ade sertakan maps.. dan link supaya korang ade guide nk gi Genting.. gua tau ade lagi 65% dari rakyat malaysia x penah g genting.. gua da buat kajian dalam tido gua.. ni link korang klik je ---> http://maps.google.com.my/maps?hl=ms&source=hp&um=1&ie=UTF-8&q=genting+highlands+theme+park&fb=1&gl=my&hq=theme+park&hnear=genting+highlands&cid=0,0,15600760931650591895&ei=aIj6Ssq_NpKBkQWkk9muCw&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=8&ved=0CB4QnwIwBw




Malas la gua nk promote lelebih pasal genting.. bukan gua dapat duit pon.. baik gua promote geng² gua yang da semestinye belanja gua makan sate..hehe.. gua pegi 4 org 1 kete je.. cadangnye nk lepak mandi manda usha bikini yg latest kt pasaran kt Gambang Water Park.. tempat baru kt kuantan Pahang ni la.. lebih kurang macam sunway lagoon... tp sebab rs mcm da alang².. baik g genting..gua on je la.. dengan tak tdo tu gua mengia kan je la... jenis gua pantang ajak.. ni member² gua dari bawah kiri naruto, adibul, gua, wong...




Pirate Ship .. ni la nama menatang yg gua n geng gua try dulu.. huhu..mcm nk terberak beb.. serius.. lu tgk r muka member gua wong..wakakakakakkkakaka! mcm buasir je..



ni plak permainan teddy bear purple.. gua tak try pon.. adie try naik..wakakkakakkakakakak!! xde la beb.. ni awek mane pon gua xtau.. geng² ni yg ayat..gua x terlibat.. kalau tau mem gua mau kena tido luar gua..


Corkscrew ... ni lagi gile dari pirate ship.. kalau lu org g genting x cuba ni mmg rugi beb... kire mcm lu buang duit je la.. baik lu masukkan duit lu org kt dlm akaun gua.. lu org gak dpt pahala.. gerenti gua laburkan duit kejalan yang benar..






adie tunjuk First Hotel.. lek bro.. gua paham.. dari kecik lagi.. pikiran gua da tersumbat.. bile ingat genting ingat hotel.. ingat hotel mesti pikir kotor.. tp tu dulu beb.. gua da insaf..huhu..



gua respek la pekerja² kt sini.. jujur, cekap dan amamah.. member gua ilang dompet.. ade la 10minit baru sedar dompet da xde.. nasib la ade org jumpe nk bg blek kat staff genting.. sume cukup ..xde ilang.. akak ni gak terlibat.. TQ akak.. gua n member gua kenang lu! chaiyok!



Gua abis 10 hengget sebab nk bear.. tp macam lahanat.. 1 ring pon tak masuk!




ni gua abis 6hengget... kena jatuhkan 3 botol.. tp gua jatuh kn 2 botol je.. kira terror gak la gua menembak.. brader ni tak tau dulu gua kadet polis kt skola.. gua penah pegi padang latihan menembak k?gua guan M16.. peluru betul...lu jgn nk pekotak katik kan gua! gua tembak bontot lu kang!hehe..emosi lak gua..bkn pe..gua kena gelak ngan bro yg jaga ni.. gua panas!



Hantaran kawin gua..hehe..




sume bujang lagi...wakkakaak...tp sorg ade 3 je kosong.. :p



gua suka tgk member gua amek gambar.. gua pon minat gak..rs mcm nk main SLR je..duit je takde..

oldskool!


ok la...byk lg gamba ade.. cume malas je gua nk letak... nk kena edit.. file besau sgt.. gua nk cadangkan pada geng² yg xpnah g genting g la skali beb.. best.. sejuk je... hehe..gua da kawen nnti gua nk g lepak kt atas ni gak skali.. nk rasa feel org baru kawen bile sejuk..wakkaakakkakakakkakak! chalo!

6 org tertinggal tapak kaki:

oranglidi said...

woi!!dah ke genting plak dah dia ni. haha.

ni ade jmputan blogger gathering kt genting. hehe.

bobo said...

wakakakak!
yo bro!lama x dega cite?
gua ingat lu da pencen dunia blog.
gua hampir2 nk pencen!lu dpt jempotan?dari mane?
lu ade PSP x? da try Grand Turismo?menarik oOOO!

oranglidi said...

wa sibuk je skit. hehe. jemputan dari sape ntah. klik je info kat blog wa nu.

wa mane lah ade psp. haha. kontroler game pun wa x penah ade. cis. duit xde. haha.

apekkjahat said...

bro..rugi lu xmain teddy bear purple..wak dpt naik 2x jer..pastu pening2..wakakakak..byk ar ko...ko xpasn ker..aku main msg ngan org rmh..huhuhu..aku setia dan jujur beb..

juju_hearts said...

agak menarik. next sem nk g gak la...
dh plan dri part 1 xjdi2 ni dh smpi nk nek part 5 lah oiii..

bobo said...

huhu.xpe..part 7 nnti kite g sesame k?wakakakakakakaka!gatai nye gua..tau mak gua kena rotan ni..

Related Posts with Thumbnails