~bObO~: MINYAK KELAPA DARA 'OMARA'

Monday, April 6, 2009

MINYAK KELAPA DARA 'OMARA'


MINYAK KELAPA DARA 'OMARA'

Minyak yang dihasilkan tanpa campuran bahan kimia dan tanpa melibatkan pemanasan haba. Ia menggunakan isi kelapa yang cukup matang untuk dijadikan santan dan minyak yang terhasil di suring dengan menggunakan minyak khas tanpa mengganggu struktur dalaman minyak serta mengekalkan ciri asalnya.


KHASIAT MINYAK KELAPA DARA

Ia dapat memulihkan sakit dalaman seperti sakit jantung, darah tinggi, kencing manis, angin ahmar, angin pasang, mengeluarkan angin dalam badan, senggugut, masalah berdengkur, dapat mengurangkan kolestrol, buasir, buang ai besar berdarah, sembelit, sakit gigi, resdung, batuk, lelah, semput, demam campak, selsema, keguguran rambut, kelemumur, menghilangkan kedut-kedut halus pada kulit seperti jerawat, jeragat, bintik-bintik merah, ruam lampin, gatal-gatal, panau, kurap, dan kudis serta mempercepatkan proses pemulihan kulit akibat terkena  air panas, masalah wanita seperti kitaran haid yang tidak menentu, minyak kelapa dara dapat membantu. Terbaru Minyak Kelapa Dara dapat menyembuhkan demam Denggi dan CHIKUNGUNYA. 


CARA-CARA KEGUNAAN



Untuk sakit dalaman minyak inihendaklah di minum 2 kali sehari iaitu pada setiap pagi sebelum sarapan dan pada sebelah malam sebelum tidur mengikut sukatan berikut :

  • DEWASA              :  1 sudu besar
  • KANAK-KANAK : 1 sudu kecil
Bagi kegunaan luaran seperti masalah kulit, sapukan minyak ini pada kawasan yang bermasalah. Minyak kelapa dara juga boleh digunakan sebagai minyak rambut untuk mengatasi masalah keguguran rambut.

Kita hanya berusaha dan terus berusaha, setiap kejadian dan musibbah ada hikmah dan tauladannya, setiap penyakit yang diturunkan kepada kita adalah ujian dari NYA, saya pasti dan yakin akan keberkesanan dan khasiat MINYAK KELAPA DARA ini. Anda harus mencubanya hari ini!. WALLAHUALAM.. 

  • Semenanjung Malaysia :RM 25.00     120ml
  • Sabah/Sarawak    :RM 31.30 120ml

Semperna harga pengenalan di Internet dapatkan diskaun 15% sekiranya anda membelinya melalui ONLINE!!! 

-Penghantaran juga disediakan di Seluruh Malaysia-


Produk adalah Halal di sisi Islam.
KELULUSAN JABATAN PERTANIAN
Segala Pertanyaan atau Persoalan boleh ditujukan ke email berikut mzaidyahmad@gmail.com

TEMPAHAN BOLEH DI BUAT MELALUI EMAIL @ TELEFON DI :

mzaidyahmad@gmail.com
+6019-6934724

Di buat oleh :
RAMO COCO ENT. (CA0127973-A)
NO.24 LORONG S/P 9, TAMAN SRI ROMPIN,
26800 KUALA ROMPIN, PAHANG DARUL MAKMUR.










myspace hit counter

counter

1 org tertinggal tapak kaki:

Unknown said...

gua nokkkk minyak klapa dara 2 dozen ble kerrr

Related Posts with Thumbnails