~bObO~: Cikgu Tak Terlatih..

Sunday, October 3, 2010

Cikgu Tak Terlatih..






muka cun,kulit gebu, gua da tilik.. sebijik jerawat pon xde.. tapi bile bakal mak mertua tengok video lu ni cikgu shida, gua rasa bakal mak mertua lu fikir 1000 kali nak g meminang ke tak?




gua takde niat nak campur urusan cikgu sebagai pendidik negara yang kite cintai.. itu hak lu cikgu.. tapi sebagai pendidik dan totally sebagai contoh bagi pelajar2 yang lu didik sekarang dan masa hadapan lu kena tunjukkan contoh yang baik bukan contoh yang tergedik2, terkinja2, terngada2 dan terbuat orang termuak termeluat tengok!




Sorry cikgu kalau gua terkasar sket.. jangan saman gua sudah.. tak tau lu betul2 cikgu atau cikgu sandaran tak terlatih.. selamat hari Guru! cikgu shida hebat! selari dengan tema hari guru tahun 2010.. 'GURU PEMBINA NEGARA BANGSA' !!





nota kuku kaki cekam : Pejabat Pendidikan Daerah dan Kementerian Pelajaran sila la bukak mata dan latih la Guru-Guru tak terlatih ye? gua takut gak da 5 taun bini gua apply tak dapat2 gak DPLi ngan KPLi.. asek dapat GSTT je.. nak gak tengok bini gua dapat keje tetap! mintak jauh la jadi cam cikgu shida ni! Aminn!!

5 org tertinggal tapak kaki:

apekkjahat said...

likee cikgu shida dangdut...mcm lahanat...

bobo said...

huhuhu.. cam lahanat trus lu bg ..wakakak! cun pe bro cikgu ni

oranglidi said...

hehe..

satu hari nanti kita akan tengok anak2 bangsa kita pun tiru mcamni hasil didikan mereka.

mungkin.

bobo said...

oranglidi - hehe.. mungkin bro, siapa tahu?cikgu dulu2 dan cikgu dulu2 lain.. dulu cikgu sgt2 di hormati, idola anak2 muda.. sume da besor nk jadi cikgu.. tp skrg bile tanya budak2 sume nak jadi penyanyi,pelakon.. nk masuk akademi fantasia

Lizzie Yasmin said...

student dia msti tak ngaku cikgu.. apa lar.. cikgu music kot.. huhuhu

Related Posts with Thumbnails