~bObO~: Live Band at Teluk Chempedak..( Pemuzik Jalanan )

Saturday, June 27, 2009

Live Band at Teluk Chempedak..( Pemuzik Jalanan )

Assalamualaikum Warahmatullahiwabarahkatuh...
aku pun da kering idea nk updated blog..ni pon aku belasah je la..yg penting kita bole share ape yang patut..hehe..

kali ni aku nk share video dari geng² pemuzik bebas ( kira main tepi jalan la..). Aku mmg respek kt geng² ni..bukan sume org bole hiburkan org..hepi kan org..buat org ramai tepuk tangan..tp geng² mmg sempoi,cool n ROCK!!!!

korang rajin² kan la tgn utk klik play kt link yg aku letak kt bawah ni..mmg best gak diorg nye show..kira tahap advance la aku ble bg..tp gamba x clear sgt la sebab aku guna handphone aku yg da tunggu ajal je ni nk black out...hehe..ENJOY!!

Kepada Abg² n Akak band ni jgn la mintak royalti kt aku plak k?jgn plak saman aku sebab x mintak keizanan letak video korang kt U tube..aku nk promote korang je..hehe..korang mmg best!! keep up the gud work! RROOOOOCCCKKKKK!!!!!!!!!!!!!!




Blues Rock n Roll - Ramli Sarip cover by pemuzik jalanan





dan sebenarnya - YUNA cover by pemuzik jalanan





Ikhlas Tapi Jauh - Zainal Abidin cover by pemuzik jalanan






1 org tertinggal tapak kaki:

apekkjahat said...

nape pic ko de benda terjojol..kelakian sungguh la u ni..i likeee mat rempit..hahaha

Related Posts with Thumbnails